آراس تیکت! حرفه‌ای [جوملا]

4.6/5 رای (12 رای)

صفحه نصب - کپی
داشبورد - کپی
بررسی سیستم ۱ - کپی
بررسی سیستم ۲ - کپی
بررسی سیستم ۳ - کپی
previous arrow
next arrow

joomla2.5joomla3

 

توجه: افزونه‌های مجموعه جومی دیگر بروزرسانی و آپدیت نمی شوند.
امکان خرید و دانلود محصول همچنان وجود دارد اما توجه فرمایید افزونه ها دیگر دارای پشتیبانی فنی نخواهند بود.

 

آیا برای ارائه خدمات پشتیبانی خود دنبای یک افزونه پشتیبانی و تیکتینگ می گردید ؟ آیا به مایلید بهترین خدمات را در سریع ترین زمان در اختیار مشتریان خود قرار دهید ؟

پیشنهاد ما به شما افزونه آراس تیکت! حرفه‌ای (RSTickets! Pro) است. این افزونه بهترین افزونه پشتیبانی موجود برای جوملا است که می تواند تمام نیاز های شما در زمینه با پشتیبانی را برآورده سازد.

نسخه آراس تیکت! حرفه‌ای (RSTickets! Pro) پیش روی شما نسخه اورجینال این افزونه است که توسط گروه جومی به بهترین شکل فارسی سازی و راست چین شده و با امکان به روز رسانی و پشتیبانی نا محدود در اختیار شما قرار می گیرد.

در سیستم پشتیبانی سایت جومی نیز از همین افزونه استفاده می شود.


آراس تیکت! حرفه‌ای
نسخه جوملا: 2.5, 3.x
نسخه افزونه: 2.3.4
مترجم: گروه جومی
تاریخ انتشار: ۱۳۹۴/۱۰/۰۸
تاریخ بروزرسانی: ۱۳۹۷/۱۲/۱۲
لاگ تغییرات: فهرست تغییرات افزونه
هزینه محصول: 38,000 تومان
شامل:
C
M
P
سازگاری:
3
2.5
دانلود افزونه
نسخه نمایشی نسخه نمایشی مدیریت

امکانات ویژه

  • کاملا دو زبانه و پشتیبانی از سایت های راست چین و چپ چین با ترجمه های فارسی و انگلیسی
  • قابلیت استفاده بر روی تمام نسخه های سری ۲.۵، ۳، ۳.۵، ۳.۶، ۳.۷، ۳.۸ و...
  • افزونه کاملا واکنشگرا و ریسپانسیو
  • ارسال تیکت توسط مشتریان
  • ارسال ایمیل هم برای مشتری هم برای کارشناس
  • تنظیم ارسال ایمیل در صورت تغییرات مختلف
  • ساخت دپارتمان های پشتیبانی متفاوت
  • ساخت گروه های کارشناسی با دسترسی و قوانین متفاوت
  • ردیابی کلمات کلیدی و کلمات حساس در تیکت‌ها
  • مشاهده تاریخچه فعالیت تیکت ها
  • ارسال تیکت توسط افراد ثبت نام نشده در سایت
  • تنظیم بسته شدن خودکار تیکت‌ها
  • سیستم اطلاع رسانی در صورت عدم ارسال پاسخ توسط مشتری
  • مدیریت تیکت هم از طریق بخش کاربری و ار طریق بخش مدیریت
  • تعریف فیلد های اختصاصی برای هر دپارتمان
  • بررسی عملکرد کارشناسان در بخش پشتیبانی
  • رای گیری از مشتریان در پاسخگویی تیکت‌ها
  • تعیین زمان صرف شده برای هر تیکت توسط کارشناس
  • اختصاص یافتن خودکار تیکت‌ها به کارشناسان طبق تنظیمات شما
  • در نظر گرفتن اولیت های مختلف برای تیکت ها
  • در نظر گرفتن وضعیت های مختلف برای تیکت ‌ها
  • تعریف متن پیش فرض ایمیل های ارسالی
  • دارای دانشنامه برای نوشتن سوالات پر تکرار و جواب های آماده
  • تعریف جستجوهای از پیش تعیین شده
  • اینها تنها بخشی از امکانات این افزونه قدرتمند است