آراس تیکت! حرفهای [جوملا]
توجه: افزونههای مجموعه جومی دیگر بروزرسانی و آپدیت نمی شوند.
امکان خرید و دانلود محصول همچنان وجود دارد اما توجه فرمایید افزونه ها دیگر دارای پشتیبانی فنی نخواهند بود.
آیا برای ارائه خدمات پشتیبانی خود دنبای یک افزونه پشتیبانی و تیکتینگ می گردید ؟ آیا به مایلید بهترین خدمات را در سریع ترین زمان در اختیار مشتریان خود قرار دهید ؟
پیشنهاد ما به شما افزونه آراس تیکت! حرفهای (RSTickets! Pro) است. این افزونه بهترین افزونه پشتیبانی موجود برای جوملا است که می تواند تمام نیاز های شما در زمینه با پشتیبانی را برآورده سازد.
نسخه آراس تیکت! حرفهای (RSTickets! Pro) پیش روی شما نسخه اورجینال این افزونه است که توسط گروه جومی به بهترین شکل فارسی سازی و راست چین شده و با امکان به روز رسانی و پشتیبانی نا محدود در اختیار شما قرار می گیرد.
در سیستم پشتیبانی سایت جومی نیز از همین افزونه استفاده می شود.
آراس تیکت! حرفهای | |
نسخه جوملا: | 2.5, 3.x |
نسخه افزونه: | 2.3.4 |
مترجم: | گروه جومی |
تاریخ انتشار: | ۱۳۹۴/۱۰/۰۸ |
تاریخ بروزرسانی: | ۱۳۹۷/۱۲/۱۲ |
لاگ تغییرات: | فهرست تغییرات افزونه |
هزینه محصول: | 38,000 تومان |
شامل: |
C
M
P
|
سازگاری: |
3
2.5
|
دانلود افزونه | |
نسخه نمایشی | نسخه نمایشی مدیریت |
امکانات ویژه
- کاملا دو زبانه و پشتیبانی از سایت های راست چین و چپ چین با ترجمه های فارسی و انگلیسی
- قابلیت استفاده بر روی تمام نسخه های سری ۲.۵، ۳، ۳.۵، ۳.۶، ۳.۷، ۳.۸ و...
- افزونه کاملا واکنشگرا و ریسپانسیو
- ارسال تیکت توسط مشتریان
- ارسال ایمیل هم برای مشتری هم برای کارشناس
- تنظیم ارسال ایمیل در صورت تغییرات مختلف
- ساخت دپارتمان های پشتیبانی متفاوت
- ساخت گروه های کارشناسی با دسترسی و قوانین متفاوت
- ردیابی کلمات کلیدی و کلمات حساس در تیکتها
- مشاهده تاریخچه فعالیت تیکت ها
- ارسال تیکت توسط افراد ثبت نام نشده در سایت
- تنظیم بسته شدن خودکار تیکتها
- سیستم اطلاع رسانی در صورت عدم ارسال پاسخ توسط مشتری
- مدیریت تیکت هم از طریق بخش کاربری و ار طریق بخش مدیریت
- تعریف فیلد های اختصاصی برای هر دپارتمان
- بررسی عملکرد کارشناسان در بخش پشتیبانی
- رای گیری از مشتریان در پاسخگویی تیکتها
- تعیین زمان صرف شده برای هر تیکت توسط کارشناس
- اختصاص یافتن خودکار تیکتها به کارشناسان طبق تنظیمات شما
- در نظر گرفتن اولیت های مختلف برای تیکت ها
- در نظر گرفتن وضعیت های مختلف برای تیکت ها
- تعریف متن پیش فرض ایمیل های ارسالی
- دارای دانشنامه برای نوشتن سوالات پر تکرار و جواب های آماده
- تعریف جستجوهای از پیش تعیین شده
- اینها تنها بخشی از امکانات این افزونه قدرتمند است
دیدگاهها
امکان ارسال فایل همراه تکست در این افزونه نبود
امکان افزودن این قابلیت وجود دارد؟
ممنون
امکان ضمیمه کردن فایل به تیکت و در پاسخ تیکت ها در این افزونه وجود دارد فقط لازم است تنظیمات مربوط به آن انجام شود.
پیروز باشید
آيا فزونه تيکت امکان اتصال به ارس فرم را دارد ؟
فرم هاي ارسالي رو پاسخ بديم؟
درخواستتان واضح نیست لطفا با بخش پشتیبانی مطرح نمایید
میخواستم آراس تیکت! حرفهای RSTickets! Pro را از شما خریداری کنم و روی یک قالب (که هنوز انتخاب نکرده ام) فعال کنم.
شما خودتان زحمت نصبش را روی آن قالب میکشید؟
بله درخواست بدهید بخش پشتیبانی.
این ورژن رو شما نمیارید برامون؟
تمام نسخه های این افزونه امکان آپلود فایل را دارند.
در مورد آپدیت باید عرض کنم که آپدیت افزونه در صورت انتشار در سایت جومی نیز منتشر خواهد شد.
2-آیا تیکت ها را همیشه کاربران سایت باید شروع کنند؟ یعنی مدیر سایت نمی تواند تیکتی را با کاربری شروع کند؟
۱- بله امکان ضمیمه فایل وجود دارد
۲- مدیر هم می تواند از طرف کاربران تیکتی را باز کند.
من وارد دموی مدیریتی این افزونه شدم و دستری سطح Public را برای Access component مجاز کردم اما روی دموی سایت جایی را برای تست نیافتم ...
(ظاهرا در ویژگی های این افزونه نوشته اید که امکان ارسال تیکت بدون ثبت نام هم وجود دارد.
بله تقویم شمسی دارد و امکان ارسال تیکت بدون ثبت نام نیز وجود دارد.
نسخه نمایشی سایت رو هم ممکنه قرار بدین؟
یا سایتی رو معرفی کنید که این افزونه رو استفاده کرده باشند
سایت نسخه مدیریت داره شما می تونید توی همین دمو برای خودتان نسخه سایت را بسازید و تست هایتان را انجام دهید.
چطور می توان برای تعداد ارسال فرم محدودیت تعریف نمود؟
مثلا تعداد ارسال فرم تا 60 بار انجام شده و سپس ارسال فرم انجام نشود.
با تشکر
سوالتان واضح نیست این افزونه آراس تیکت است و به فرم مربوط نمی شود !
جالب و کاربردی
خیر برای گفتگوی زنده لازم است افزونه دیگری نصب نمایید.
با تشکر
شایان عزیز
در این زمینه افزونه های متنوعی وجود دارد می توانید با جستجوی "افزونه گفتگوی آنلاین" در گوگل به نتایج مطلوبی دست پیدا کنید
چطوری میشه تو این افزونه کاری کرد که ایمیل اختیاری باشه و کسی که می خواد تیکت ارسال کنه فقط نامش رو وارد کنه.؟
ممنون میشم اگه راهنمایی کنید؟
این مورد را از طریق پشتیبانی فنی مطرح نمایید.
واقعا بی نظیره
ممنون جومی که همیشه عالی هستی و توقعات ما رو از وب دولوپر ها افزایش دادی