جومبانک نسخه وردپرس منتشر شد

در 28 بهمن 1398.

جومبانک وردپرس

 

جومبانک نسخه سازگار با وردپرس پس از یک سال و نیم برنامه ریزی و برنامه نویسی منتشر شد.

جومبانک یک افزونه جامع و بزرگ بانکی و پرداختی است که امکان اتصال تمام افزونه های سایت را به درگاه پرداخت می دهند و تمام نیاز های مالی و پرداختی شما را برطرف می کند. که در سال ۹۴ طراحی آن توسط تیم برنامه نویسی جومی آغاز شد و در فروردین سال ۹۶ اولین نسخه آن برای جوملا منتشر شد که تقریبا ۲ سال از انتشار آن می گذرد، تاکنون بیش از ۲۶ نسخه بروزرسانی برای آن منتشر شده و بیش از هزار سایت در حال استفاده از آن هستند.

اکنون افتخار آن را داریم که در بهمن سال ۹۸ از جومبانک سازگار با وردپرس رونمایی کنیم و پس از یک سال نیم تلاش تیم فنی و برنامه نویسی جومی امروز جومبانک سازگار با نسخه وردپرس منتشر شد.

نسخه وردپرس افزونه جومبانک کاملا شبیه به نسخه جوملا بوده و از تمام افزونه فروشگاهی و پرداختی وردپرس پشتیبانی می کند.

 

باتوجه به شرایط پیچیده کسب و کارهای آنلاین از جمله شرایط اینترنت و شرایط اقتصادی، اجرای چنین پروژه ای به مدت ۴ سال بدون هیچ اسپانسرمالی بسیار دشوار، پیچیده و طاقت فرسا بود که اگر تلاش و پشت‌کار اعضای تیم جومی بخصوص دوستانم در واحد برنامه نویسی و صبر و شکیبایی خانواده هایمان نبود، بدون شک اجرای این پروژه میسر نمی شد. از این عزیزان تشکر می کنم و صمیمانه دستشان را می فشارم.

حمیدرضا ذوالفقار مدیر گروه جومی

 

شما می توانید ما مراجعه به بخش افزونه ها نسبت به مشاهده و سفارش این افزونه اقدام نمایید.

جزئیات افزونه جومبانک

 

تنها اعضای سایت می توانند نظر ارسال کنند.

دیدگاه‌ها  

0 # شرکت آروین بناپاد 1399-01-05 06:41
سلام ... تلاش و مشتری مداری تیم خوب جومی همیشه مورد توجه مشتریان این مجموعه دوست داشتنی بوده و خواهد بود... عرض خسته نباشید و خدا قوت خدمت عزیزان جومی... سال نو مبارک و سرتون سلامت ... یا علی
گزارش به مدیر